Grup Fruiter Benissanet
Política de qualitat
DE GRUP FRUITER SCCL DE BENISSANET
ÀMBIT D’APLICACIÓ:
Producció, emmagatzematge, normalització i comercialització de fruita fresca de l’organització de productores GRUP FRUITER SCCL DE BENISSANET, Benissanet (Tarragona).
Benissanet a 5 de març de 2024
Revisió: 5-3-25
POLÍTICA DE QUALITAT
- Establir i fer complir les bones pràctiques agrícoles que permetin obtenir un producte d’alta qualitat basada en el correcte maneig d’agronòmic de les finques, en l’ús eficient de fitosanitaris i el respecte dels terminis de seguretat. S’establiran tècniques alternatives a l’ús de pesticides per al control de plagues que ens ajudin a mantenir les poblacions d’enemics naturals més òptimes i conservar així el medi rural i el bosc de ribera amb el qual comptem.
- Crear un vincle de comunicació amb tots els socis per a facilitar-nos mútuament el treball de control de les seves finques i tractaments realitzats i generar la documentació que es derivi.
- Facilitar als treballadors les eines i formació necessàries per a la realització del seu treball, en matèria d’higiene, la manipulació del producte, la seva seguretat laboral, ètica social i la formació en la cultura per la qualitat.
- Atendre les especificacions dels clients per a complir amb les seves necessitats, expectatives i requisits del producte.
- Amb una política contínua de qualitat, l’empresa pretén aconseguir aconseguir nous reptes en les exigències qualitatives derivades de la comercialització (certificacions de qualitat), complir amb la seguretat, legalitat, frau i la higiene dels seus productes, productors i instal·lacions.
- Complir amb les normes mediambientals en les parcel·les i en les instal·lacions, reciclant tots els subproductes generats.
- L’empresa aposta per la sostenibilitat en la seva gestió, ja sigui en el consum propi de les seves matèries com en les recomanacions als seus socis.
- L’empresa garanteix la informació i el compliment de les polítiques de qualitat establertes per mitjà de la implantació d’un sistema de qualitat que garanteixi els objectius proposats a través del control d’aquest, gestió de les No conformitats i reclamacions, i la realització d’auditories internes i externes que avalin el compliment dels objectius establerts per l’empresa i que acreditin el compliment dels protocols que es vulguin certificar.
MARC SANCHO BEAS
PRESIDENT GRUP FRUITER
ALEX PAULA SASTRE
GERENT-COMERCIAL
NURIA ALEU AIXALA
RESP. DE QUALITAT